Bekijk hele assortiment

Veelgestelde vragen

Algemeen

Over 123BikeParts

123BikeParts is een webshop in fietsonderdelen en -accessoires met een groot assortiment van meer dan 10.000 artikelen. Het onderscheidende vermogen van 123BikeParts is voornamelijk de extreme focus op de klant en de vakinhoudelijke kennis. Klik hier om meer te lezen over 123BikeParts.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Wij zijn telefonisch bereikbaar via 085 004 39 80 van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt ons ook mailen via info@123bikeparts.nl.

Kan ik leverancier worden?

Bij 123BikeParts staan we altijd open voor nieuwe, innovatieve producten. Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@123bikeparts.nl t.a.v. Afdeling inkoop.

Copyright

Al het materiaal op de website van 123BikeParts mag uitsluitend met schriftelijke toestemming van 123BikeParts worden verspreid of gepubliceerd. Rechten voorbehouden.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bij 123BikeParts proberen we je het zo eenvoudig mogelijk te maken om een bestelling te plaatsen. Het is daarom bijvoorbeeld niet verplicht om een account aan te maken. Het bestelproces ziet er als volgt uit:
1) Ga naar het product dat je wil bestellen
2) Klik op “in winkelmand” en vervolgens op “winkelmand bekijken”
3) Controleer uw bestelling en klik op “doorgaan naar afrekenen”
4) Vul je gegevens in
5) Maak een keuze voor een betaalmethode
6) Bevestig je bestelling
7) Wanneer de bestelling correct is verwerkt ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dat is afhandeling van hoe snel onze collega’s in het magazijn de bestelling verwerken. Je kunt het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen via: 085 004 39 80. Als het pakket nog niet is ingepakt dan zullen wij hem voor je annuleren of wijzigen.

Hebben onze collega’s het tempo er goed in zitten en is je bestelling al ingepakt? Je kunt het pakket dan aan de deur weigeren of een retouraanvragen. Hoe je een retour kunt aanvragen lees je hier.

Hulp nodig bij het bestellen?

Heb je een vraag over een product dat je wilt gaan bestellen? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op via 085 004 39 80, stuur een e-mail naar info@123bikeparts.nl of stuur ons een Whatsapp bericht!

Betalen

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Bij 123BikeParts hechten wij heel veel waarde aan een veilige betaling. Wij werken daarom samen met betalingsverwerker Mollie.

iDeal
De meest gebruikte betaalmethode in Nederland is iDeal. Je kunt hiermee veilig en snel betalen via je eigen bank. Het betalen met iDeal is bij 123BikeParts altijd gratis.

Creditcard
Het is bij 123BikeParts mogelijk om te betalen via de bekende creditcards zoals Visa, Mastercard en American Express. Het betalen met een creditcard is bij 123BikeParts altijd gratis.

Paypal
Paypal is een wereldwijd betalingssyteem. Het is tevens mogelijk om bij 123BikeParts te betalen via Paypal. Het betalen via Paypal is bij 123BikeParts altijd gratis.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Jazeker. Bij iedere bestelling ontvang je per e-mail een factuur. Hierop staat wat je bij ons besteld hebt en is tevens het garantiebewijs. Ook staat altijd de BTW op de factuur vermeld, handig als je namens een bedrijf een bestelling hebt geplaatst.

Hoe werkt een kortingscode?

Heb je een kortingscode ontvangen voor onze website? Deze kun je eenvoudig gebruiken bij het afrekenen.
1) Plaats je artikelen in de winkelmand
2) Wanneer je het overzicht van je winkelmand bekijkt vind je direct een vakje ‘kortingscode’. Vul hier de code in. Zodra de code akkoord is krijg je een bevestiging in beeld.

Hoe gaat een terugbetaling in zijn werk?

Wanneer je een bestelling hebt geretourneerd dan zullen wij het aankoopbedrag terugstorten. Dit doen we altijd binnen 7 dagen. Het bedrag wordt op dezelfde wijze terug gestort als dat je hebt betaald. Heb je bijvoorbeeld betaald via Paypal? Dan storten we het bedrag daarop terug.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen tot €74,99: €6,95
Bestellingen vanaf €75,00: Gratis

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Heb je jouw bestelling voor 20:00 uur geplaatst? Dan wordt deze de volgende werkdag geleverd. Bestellingen op vrijdag na 20:00, zaterdag of zondag worden op maandag bij je thuis geleverd. Afhankelijk van het magazijn wordt de bestelling geleverd door PostNL of DHL.

Kan ik mijn pakket volgen?

Jazeker! Nadat jouw bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met de Track en Trace code van PostNL of DHL. Hier kun je de status van de bestelling volgen en het verwachte bezorgmoment bekijken.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

De pakketbezorger probeert het pakketje af te geven bij de buren of een servicepunt in de buurt. In sommige gevallen neemt de pakketbezorger het pakket weer mee en probeert het de volgende dag opnieuw. In de Track en Trace kun je altijd zien wat er met je pakketje gebeurt. Kom je er niet uit? Dan kun je altijd contact met ons opnemen!

Retourneren

Hoe kan ik een product retourneren?

Klik hier om een product aan te melden voor retour.

Via bovenstaande knop kun je een product aanmelden voor retour. Vul hier het bestelnummer in en het product dat je wilt retourneren. Geef daarnaast aan wat de reden van retour is of dat het een garantiegeval betreft.

Is retourneren gratis?

Het retourneren van een product onder garantie is altijd gratis. Voor retouren die buiten de garantieregeling vallen dient u deze zelf bij het postkantoor te frankeren.

Kan ik het product ook ruilen?

Absoluut! Om dit proces zo overzichtelijk mogelijk te houden vragen we je altijd om het product naar ons te retourneren. We storten het bedrag binnen 7 dagen terug op uw rekening en u kunt vervolgens zelf het juiste product opnieuw bestellen.